پوسترمربوط به راه اندازی سامانه پاسخگوی تلفنی نهاد کتابخانه های عمومی کشور(سپند)
سامانه پاسخگوئی نهاد
درمورخ1401/07/27پوسترمربوط به راهاندازی سامانه پاسخگوی تلفنی نهاد کتابخانههای عمومی کشور(سپند)باهدف برقراری ارتباط موثربااعضا،معرفی کتابخانههاوخدمات ارائه شده درآنها،پاسخ به سؤالات ورسیدگی به شکایات ودرخواستهای اعضا وهمکاران وهمچنین دریافت پیشنهادات وانتقادات به منظوربهبودروند ارائه خدمات درکتابخانههای عمومی دروبلاگ ونرم افزارکتابخانه به نمایش گذاشته شد.
ورود به سیستم
ارسال پیغام
نکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.